Пошуковий запит: (<.>A=Балик У$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Скворцов І. Б. Обгрунтування значень нормального і економічного прибутку на ринку досконалої конкуренції [Електронний ресурс] / І. Б. Скворцов, У. О. Балик, О. Я. Загорецька // Інвестиції: практика та досвід. - 2010. - № 3. - С. 36-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2010_3_12
|
2. |
Скворцов І. Б. Моделювання функцій попиту і пропозиції на ринку монополістичної конкуренції [Електронний ресурс] / І. Б. Скворцов, У. О. Балик // Економіка та держава. - 2009. - № 5. - С. 25-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2009_5_10
|
3. |
Балик У. О. Застосування реклами для покращення показників життєвого циклу інноваційного товару [Електронний ресурс] / У. О. Балик // Інвестиції: практика та досвід. - 2009. - № 13. - С. 27-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2009_13_9
|
4. |
Балик У. О. Електронна комерція як елемент системи світового господарства [Електронний ресурс] / У. О. Балик, М. В. Колісник // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2014. - № 811. - С. 11-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2014_811_4 Описано історичні підходи та наслідки впровадження системи електронної комерції у світове господарство. Наведено новітні форми взаємодії між учасниками ринку товарів і послуг, які стали доступними у зв'язку зі здійсненням електронної торгівлі. Визначено фактори, що стимулюють подальший розвиток цього економічного явища. Обгрунтовано доцільність застосування системи електронної комерції у сучасних бізнес-проектах.
|
5. |
Балик У. О. Маркетинг як складова підвищення інвестиційної привабливості підприємств в умовах зони вільної торгівлі з ЄС [Електронний ресурс] / У. О. Балик, М. В. Колісник // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2015. - № 833. - С. 131-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2015_833_21 Досліджено питання інвестиційної привабливості вітчизняних підприємств у контексті використання інвестиційних можливостей зони вільної торгівлі з ЄС. Розкрито особливості маркетингового процесу підвищення інвестиційної привабливості підприємств (ІПП). Проаналівано можливості зони вільної торгівлі між Україною і ЄС, а саме: спрощення умов здійснення інвестиційної діяльності для обох сторін; налагодження тіснішої співпраці інвестонадавачів та інвестоотримувачів; збільшення рівня конкурентної боротьби, що позитивно вплине на розвиток бізнес-середовища в Україні; створення умов для поліпшення технічного та технологічного стану вітчизняних підприємств. Запропоновано маркетингові стратегії та їх заходи для інвестонадавачів та інвестоотримувачів залежно від рівня ІПП.
|
6. |
Балик У. О. Роль та місце глобальних ланцюгів створення вартості в умовах глобалізації економічних процесів [Електронний ресурс] / У. О. Балик, М. В. Колісник // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2015. - Т. 20, Вип. 4. - С. 36-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2015_20_4_9
|
7. |
Балик У. О. Можливості використання QR-кодів у контексті досягнення цілей маркетингових комунікацій [Електронний ресурс] / У. О. Балик, М. В. Колісник // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2015. - № 819. - С. 113-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2015_819_18 Досліджено питання застосування концепції інтегрованих маркетингових комунікацій (ІМК) за сучасних ринкових умов. Визначено місце QR-коду в ІМК, окреслено основні переваги та недоліки його використання, визначено цільову аудиторію користувачів QR-коду. Проаналізовано особливості використання інноваційного медіа-носія QR-коду різними засобами ІМК, визначено формати розміщення повідомлення на носії.
|
8. |
Балик У. О. Стратегічний вимір концепції соціальної відповідальності бізнесу [Електронний ресурс] / У. О. Балик, М. В. Колісник // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Проблеми економіки та управління. - 2015. - № 815. - С. 9-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPP_2015_815_4 Розглянуто концепцію соціальної відповідальності підприємства в контексті планування та реалізації стратегії його розвитку. Сьогодні про конкурентоспроможність підприємства свідчить не лише ціна пропонованих продуктів, але й умови виробництва, умови ведення бізнесу. Тому ідея соціальної відповідальності бізнесу передбачає побудову спільної цінності та створення корисності як для самого підприємства, так і для суспільства чи навколишнього середовища. Отже, результатом праці є "зрівноважені" продукти - у розумінні зрівноваженості з короткостроковими цілями господарювальних суб'єктів, що їх пропонують, і довгостроковими цілями суспільної екзистенції, навколишнього середовища. Пояснено, що важливим є не лише як підприємство генерує власні прибутки - важливими є також і шляхи використання зароблених коштів. У практичній площині постає необхідність вказати на причини, які роблять підприємство кращим в очах громадськості на загальному тлі конкурентів. Доведено, що значна частина управлінців сприймає переваги імплементації принципів соціальної відповідальності у практику власних підприємств перш за все у стратегічній перспективі. Обгрунтовано, що концепція соціальної відповідальності виходить за межі функціональної стратегії, сприяючи досягненню стратегічних цілей. Позитивна роль CSR є очевидною також відносно самої методики формування стратегії підприємства. Доведено, що CSR є головним інструментом, який має використовувати підприємство, розробляючи власну стратегію розвитку. Обгрунтовано, що для того, щоб стратегію соціальної відповідальності було належно реалізовано, вона повинна базуватись на справжніх переконаннях власників, керівників і працівників підприємства та бути віддзеркаленням декларованих ними цінностей. Розглянуто ще один вимір конкурентоспроможності, який виникає з концепції CSR, - інноваційність. Тому у розумінні соціально відповідального бізнесу інновація, окрім впровадження нових технологічних рішень у вигляді нових товарів, повинна сприяти також підвищенню якості уже існуючих товарів і послуг, покращанню їх технічних характеристик, удосконаленню методів реалізації стратегії та відповідних процедур.
|
9. |
Балик У. О. Соціальний медіа маркетинг: сучасні тренди та перспективи розвитку [Електронний ресурс] / У. О. Балик, М. В. Колісник // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Проблеми економіки та управління. - 2020. - Т. 4, № 1. - С. 125-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPP_2020_4_1_16
|
10. |
Колісник М. В. Методологічні аспекти оцінювання фінансового стану малих підприємств [Електронний ресурс] / М. В. Колісник, У. О. Балик // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2019. - Вип. 24(2). - С. 64-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2019_24(2)__14
|
11. |
Бочко О. Ю. Дослідження ринку кондитерських виробів: вплив пандемії та війни [Електронний ресурс] / О. Ю. Бочко, У. О. Балик, О. П. Карпій // Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. - 2022. - Вип. 18(2). - С. 264-273. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aprer_2022_18(2)__28
|
12. |
Кузяк В. Оптимізація логістичного забезпечення аграрної продукції в умовах війни [Електронний ресурс] / В. Кузяк, У. Балик, М. Грещак // Вісник Львівського національного університету природокористування. Серія : Економіка АПК. - 2023. - № 30. - С. 157-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlnau_econ_2023_30_27
|